Bulan Hardware : November 2007

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Bulan ini kita akan bercerita tentang hardware. Ada banyak benda nak cerita kalau bercakap tentng komputer ini sebenarnya. Walaupun bulan ini bulan hardware, saya mungkin akan selitkan kategori lain juga supaya anda sentiasa update.

Sekian sahaja, Selamat hari raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.🙂

2 comments so far

  1. Anonymous on

    SAYA NAK TANYA…SAYA NAK BELI GRAFIK CARD PCI EXPRESS…..BETUL KE SAYA DENGAR PCI EXPRESS NYE GRAFIK KAD BAGUS IALAH NVIDIA…..ORG KATA ATI TAK STABIL……..APE PANDANGAN SAUDARA

  2. dekan on

    Saya rasa kedua-duanya ada kelebihan tersendiri. Cuba saudara spesifikkan kad grafik bandingan yang mana. Mungkin saya akan membuat sedikit rujukan dengan rakan2 dan info di internet.


Tinggalkan Jawapan

